2016. augusztus 26., péntek

/DIY - ajakradír, ajakdúsító házilag!/

Sziasztok!

 Ma egy újabb DIY, avagy csináld magad ötlettel jöttem nektek. Mivel az előző bejegyzésem egy házi készítésű folyékony rúzs volt, ezért úgy döntöttem, hogy most megmutatom nektek, hogy hogyan tudjátok a szátokat hidratálni, illetve dúsabbá varázsolni otthon, egyszerűen. (A Kylie Jenner lip challenge nélkül... de most komolyan az mekkora hülyeség, csak kiszárítjátok a szátokat és még be is repedezik tőle, miközben csak egy átmeneti duzzadtságot kaptok az ajkaitokon. Ne csináljátok!)

 Szükségetek lesz:
  • 3 teáskanál kristálycukorra (ha barna cukrot használtok, az mégjobb)
  • fél teáskanál olajra (lehet olivaolaj is, de én kókuszolajat használtam)
  • fél teáskanál mézre
  • egy kevés fahéjra
  • és egy üvegre, amiben majd tárolhatjátok 


 1. lépés:

 Az összes hozzávalót keverjétek össze. Ha nem szeretitek a fahéjat, akkor azt kihagyhatjátok, így csak egy ajakradírt kaptok majd, de dúsítani nem fog a szátokon, ha csak nem helyettesítitek egy kis borsmenta olajjal, az is ugyanilyen jól funkcionál. Mézből bármilyet használhattok. Ha egy kis ízre is vágytok, (nem mintha alapvetően ne lenne finom íze így is) akkor egy pár csepp citromlét is adhattok hozzá, viszont akkor egy kicsivel több cukorra lesz szükség az állag megtartása végett.

 2. lépés: 

 Ha körülbelül ilyen állagot kaptatok, akkor át is tehetitek az edénybe, amiben majd tárolni fogjátok. És már használhatjátok is, amit én  úgy szoktam megtenni, hogy leradírozom a számat, majd rajtahagyom 3-5 percet hatni és ezek után lemosom, amit szintén próbálok dörzsölő mozdulatokkal megtenni, hogy kihozzam belőle a maximumot. :)

  Folyamat:
Utána

Előtte
Alatta

 Most már bátran használhatjátok a legszebb árnyalatú rúzsotokat! ;)
 Az eredmény szerintem nagyon látványos. Én teljesen elégedett vagyok vele. Ha ti is kedvet kaptatok egy kis "DIYkodáshoz" akkor ezt a receptet ajánlom a figyelmetekbe. Nekem nagyon bevált, ezt 100%-ban garantálni tudom. Remélem, kipróbáljátok. :)  Sok sikert kívánok az elkészítéshez! (amire valójában nem is nagyon lesz szükség, hiszen hihetetlenül egyszerű és gyors)
 Ha bármilyen kérdés felmerült bennetek, akkor azt nyugodtan tegyétek fel nekem kommentben, vagy akár e-mail formájában. :)

                                                                                           Legyen szép napotok!

Instagram:@_addictedtomakeup_0
E-mail: beautyfacts01@gmail.com


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése