2016. augusztus 25., csütörtök

/DIY - Folyékony rúzs készítése otthon!/

Sziasztok!

 Amint a címből is kiderült, ma megmutatom nektek hogyan tudjátok otthon, házilag, vagyis DIY elkészíteni a saját folyékony rúzsotokat. Egyáltalán nem nehéz a folyamat és szuper eredményt érhetünk el vele. :)

Szükségetek lesz hozzá: 
  •  egy matt alapozóra
  • szemhéjpúderre (ha matt rúzst szeretnétek, akkor ez is legyen matt)
  • valamilyen fajta olajra a hidratálás kedvéért (én kókuszolajat választottam)
  • fogpiszkálóra
  • és egy tubusra, vagy valamilyen edényre, amiben tárolhatjátok (nekem ez a szemhéjpúder fedele lett, de ti használhattok nyugodtan egy régi, kitisztított szájfényes tubust is)
1. lépés:

 A felolvasztott olajhoz keverd hozzá az összetört szemhéjpúdert. Érdemes olyan szemhéjpúdert használni, amire már többet nem lesz szükséged és régi. ;)
Fontos, hogy még mielőtt hozzáadod, alaposan törd össze, így nem lesz csomós és darabos a végén az állaga. (Én mind a 4 színt belekevertem)




2. lépés:

 Nyomj a keverékhez egy kisebb adag alapozót (kb. annyit amennyi a képen van) és alaposan keverd el!
Érdemes nem túl nagy fedésű alapozót választani, hiszen így a színek jobban pigmentálnak majd. Éppen ezért szeretem ezt az ötletet, mert nincs szükség szuper márkás termékekre, azokat a dolgokat tudjuk felhasználni, amiket megvettünk a boltban, de végül sajnos nem váltak be, így azok se mennek kárba.

3. lépés:

 Öntsd ki a kész DIY terméket a tároló edényedbe, és már használhatod is! :) Lehetőleg zárható legyen az a tubus, (ezt nekem sajnos nem sikerült megvalósítani :D ) hogy ne száradjon ki a rúzs. 




 És készen is van. Szerintem ez egy szuper ötlet, még pigmentált is a szín és a szánkat szem szárítja ki a benne lévő olaj miatt. Igaz, nem olyan tartós, mint a drogériákban kapható, de ha egy kis átlátszó púderrel, vagy hintőporral lefixáljuk, (amitől matt lesz) akkor nem fog olyan hamar lekopni és még olcsóbban is úsztuk meg. Remélem kipróbáljátok! :)
 Ha elkészítettétek, küldjetek nekem róla képet az e-mail címemre, szívesen fogadom őket. Illetve, ha kérdésetek van, akkor azt nyugodtan tegyétek fel a komment részlegben, vagy szintén írhattok e-mailt is. :)

                                                                                           Legyen szép napotok!


Instagram:@_addictedtomakeup_0
E-mail: beautyfacts01@gmail.com

1 megjegyzés: